Questions & Answers

این وبلاگ محلی است برای ورزش فکر و تبادل افکار

Questions & Answers

این وبلاگ محلی است برای ورزش فکر و تبادل افکار

۹ ها را بشمارید

سلام دوستان،

مسئله میوه فروش چطور بود؟ خوب بود؟ بد بود؟ سخت بود؟ آسون بود؟

من هدفم اینه که مسائلی مشابه رو در این وبلاگ قرار بدم و با هم به بحث و تحلیل اونها بپردازیم. این بحثها و تبادل نظرها اگر تعداد بیشتر باشه پربارتر خواهد بود. بنابراین من از شما میخوام که اگر دوستانی دارید که به این گونه مسائل علاقه دارند، این وبلاگ را به آنها معرفی کنید و اگر مسئله ای سراغ دارید که میتوان پیرامون آن به تحلیل و بحث پرداخت آنرا به من ایمیل کنید.  پیشاپیش از کمکتون ممنونم.

در ضمن، من از این به بعد نظرات رو بعد از تایید درج میکنم، تنها دلیلش هم اینه که میخوام نظرات کسانی رو که جواب درست رو بدست آوردن وقتی تایید کنم که دارم حل مسئله رو پست میکنم. اینطوری اون کسانی که هنوز در پی یافتن جواب درست هستند فرصت بیشتری خواهند داشت.

و اما مسئله جدید:

۹ ها را بشمارید

الف - فرض کنید که اعداد از 1 تا 100 تا تایپ میکنید. عدد 9 را چند بار تایپ میکنید؟
ب – برای اعداد از 1 تا 1000 چطور؟
ج -  برای اعداد اعداد از 1 تا n ^ 10 چطور؟ (هم فرمول را بدست آورید و هم اثبات درستی)

موفق باشید

-امیر کاشانی

نظرات 3 + ارسال نظر
انار جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ب.ظ http://thoughts.blogfa.com

سلام

وبلاگ جدید مبارک. راستش نمیدونم بهترین راه تبلیغ وبلاگ چیه. فکر میکنم بهترین راههایی که نظر منو جلب میکنه یکی لینک گرفتنه از یه وبلاگ و یکی از صاحب وبلاگ نظرات مرتبط داشتن. البته شما که خودتون پیشکسوتین و خیلی قبل از من وبلاگ نویس بوده اید. اما جسارتا فکر نمیکنم تبلیغ توی کامنت دونی ها اصلا اثر خوبی داشته باشه. یعنی بیشتر اثر منفی داره تا مثبت.

شاد باشین

آلیس شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ق.ظ http://www.littlemermaid.blogfa.com

از این مسائل خوشم اومد.. خیلی عالیه...

هومن یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:58 ق.ظ

آقا دمت گرم، من که وبلاگت رو آد کردم تو لیست وبلاگهای مورد علاقه ام.

سلام

خیلی ممنون از لطفتون. کاش آدرس وبلاگتون رو هم ذکر میکردید.

موفق باشید

-امیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد